miércoles, 25 de noviembre de 2009

Valoració blocosfera

El treball de la blocosfera l'hem realitzat entre la roser, la Míriam, la Soraya, la Maria i jo.
Ha estat curiós el fet de posar-se decidir desenvolupar un tema i anar fent aportacions individuals amb les respectives informacions que vàrem a anar trobant per separat. Puc imaginar que això només és una petita representació del que pot significar la blocosfera. Tot està unit, la informació està lligada i relacionada d'una manera gairebé infinita, formant un cercle que ma s'acaba. La sensació de coneixement compartit i de descobriment cultural en comú fa que et solidaritzis encara més en una causa, doncs allò que t'interessa no només és rellevant per a tu, també ''treu la son'' a altres persones.

Aquesta experiència m'ha servit també per seguir fils de informacions d'uns blocs a uns altres posteriorment.

Després de que la Roser fes la seva aportació, la Míriam va desenvolupar més el tema i li ho va comentar a la Roser, jo per altra banda vaig llegir el que havia publicat la Miriam i vaig decidir investigar una miqueta més i quan vaig acabar la meva aportació, li ho vaig comentar a la Míriam en el seu bloc. Seguidament la Soraya i la Maria van fer les seves aportacions deixant comentaris dins el tractat de TDAH. a mesura de que s'anaven aportant informacions i pagines noves on poder veure continguts per TDAH's, els vaig anar mirant i agafant-ne referència.

Crec que el treball l'hem fet amb molt d'interès i hem fet grans aportacions totes, que ens han servit moltíssim per a conèixer més coses sobre el tema del TDAH.

No hay comentarios:

Publicar un comentario