miércoles, 11 de noviembre de 2009

Billy Eliot

A l'inici d'aqusta sessió de seminari la Mercé ens ha recitat un conte. Tot parlant del tema hem arribat a la conclusió que quan expliquem un conte a un nen, ha de ser contat utilitzant com a suport una bona gesticulació, coneixent la història al detall, sense ús d'un paper que ens recordi el relat...hem de fer que els nostres oients entrin de manera especial dins del conte.
Després vàrem estar comentant la pel·lícula Billy Eliot que vam veure la sessió anterior:
Hem estat parlant de quant arribava a ser important l'esforç per a poder arribar a l'éxit. Fent-me arribar a pensar en el paral·lelisme entre jo i el Billy Eliot. El somni d'en Billy és arribar a se un dia, un gran ballarí i sap que per això s'ha d'esforçar al màxim per aconseguir-ho. Així ho veig jo també amb el somni de ser una educadora competent, considero que l'esforç va lligat estretament amb els meus desitjos, jo al igual que Billy, no em rendeixo fàcilment.
També hem reflexionat sobre la lluita contra els estereotips de la societat, tema del qual ja varem estar parlant el primer dia de classe amb la Sara a Educació Física a través de la pel·lícula : QUIERO SER COMO BECKHAM.
Finalment i per lligar-ho tot, s'ens va fer llegir un document pdf que va penjar la Sara al blink:
GÈNERE i MULTICULTURALITAT: ELS REPTES D’UNA EDUCACIÓ FÍSICA EN MOVIMENT que parla sobre tots els aspectes que pot afectar la diferència de sexes, en la tria d'esports, en la visió del cos, com hem d'educar sobre aquest aspecte...
I a partir d'aquí hem la converça ha derivat sobre la vida sedentària dels nens, que últimament és notícia d'alarma social.
Tots aquest aspectes són molt importants a l'hora d'educar.
Mica en mica me n'estic adonant de quantes coses hem de tenir en compte a l'hora d'educar. La reflexió que ens fan fer a cada una de les assignatures fa que em plantegi cada dia si fins ara ho havia tingut tot en comte, fa també que me n'adoni dels meus errors i crea en mi una ilusió per posar-ho tot a la pràctica. Mica en mica em sento més preparada i més competent i això ho vull compartir amb els meus ''alumnes''.

No hay comentarios:

Publicar un comentario