sábado, 7 de noviembre de 2009

COMENTEM ELS BLOCS

El dijous dia 5 vam estar comentant els blocs de cadascú.
Durant el desenvolupament d'aquesta classe, he pogut veure que hi havia gent amb uns blocs molt interessants. Tots teníem coses en comú com algunes feines de TIC. El que ha destacat més són les diferències.
He pogut fer la reflexió de que el meu bloc no compleix amb les meves expectatives. M'hauria agradat portar-lo més al dia treure'n més suc. M'hauré de posar a penjar les activitats que tinc guardades i que mai trobo temps a penjar-les. Considero que a la hora de TIC he aprés moltíssimes coses i considero que no queda reflectit en el bloc.
A part d'això, és curiós veure com un bloc pot arribar a ser tan personalitzable i tan diferent l'un de l'altre. És en un bloc on podem trobar i conèixer els gustos, pensaments i preferències de cada un de nosaltres. Gràcies al treball dels nostres companys podem aprendre infinitat de coses.
En general considero que els blocs dels meus companys estan molt ben treballats. FELICITATS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario