miércoles, 21 de octubre de 2009

QUI ETS TU?

Avui a comunicació hem exposat l'exercici que ens havia encomanat l'Anna. Ha estat molt divertit intentar esbrinar qui era la persona descrita pels nostres companys. Personalment les descripcions que més m'han cridat per la seva qualitat han estat la de la Míriam, que ha utilitzat una pàgina web per a fer-la i la de la Lídia que ha fet un vídeo sobre la Mariona preciós acompanyat d'una música molt adient.

La meva descripció l'he feta sobre la Míriam i és la següent:


Quan la música continua i para la presentació, recito el text següent:

Tot això està molt bé, però em quedaria curta si per descriure aquesta persona em fixés només en aquestes dades. La persona a la que jo he descrit, la vaig conèixer en una biblioteca d'aquesta universitat. I des del minut 1, ja em va demostrar com n'era de generosa. Vam estar parlant i vaig sentir-m'hi molt a gust, la seva calma, la seva maduresa i la seva simpatía em van anar calant mica en mica.
Així que dia rere dia vaig anar seient al seu costat i descobrint meravellada els detalls del seu caràcter.
Fa poc que ens coneixem però puc afirmar amb rotunditat que em troba davant d'una gran persona.
Responsabilitat, ordre, treball, sinceritat, són de les qualitats que més en destacaria però sobretot el que m'he demostrat amb escreix i constància és que és amiga dels seus amics. I amb això aprofito la vinentesa per donar-li les gràcies i transmetre-li el meu sentiment de gratitud. Gràcies per tot Míriam!

No hay comentarios:

Publicar un comentario