sábado, 24 de octubre de 2009

Còpia d'un animal


L'altre dia a plàstic ala Mercè ens va fer entregar un treball. Consistia en agafar le fotografia d'un animal i fer-ne la còpia. La veritat és que quan va plantejar la feina em va fer una mica de por doncs feia temps ja que no em posava a dibuixar. Però quan m'hi vaig posar em vaig concentrar tan que no vaig poder parar fins a altes hores de la matinada! La Mercè em va comentar que això passa quan utilitzats la part dreta del cervell (que és la de la creativitat) i l'esquerra que controla el pas del temps queda minimitzada! Llavors ho vaig entendre tot.. La veritat és que estic molt contenta dels resultats.
Adjunto una fotografia que vaig fer en una pausa del procés de dibuixar (encara faltava l'entorn i les potes del Tucà . Espero que us agradi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario