jueves, 24 de diciembre de 2009

Tic, conclusions finals

La meva experiència amb el bloc, ha estat una mica d'amor-odi.
El motiu d'aquesta afirmació és perquè quan he hagut de realitzar qualsevol exercici, m'he passat hores i hores per obtenir el resultat, però finalment, gràcies a l'esforç o bé a la consulta a fòrums o finalment preguntant a companys, he pogut fer allò que em demanaven... Llavors quan veus el resultat penjat al teu bloc, te l'estimes i et sents orgullós de la teva feina.
Vaig comença el semestre sent una incompetent digital i ara considero que em sé moure força bé en aquest àmbit malgrat encara em queda un llarg camí per recórrer. Ara noto que tinc unes bases i que quan em parlen d'embedir, d'open source o de creative commons... no penso que parlen en suec.
Tinc una base que em permet ser autodidacta i així poder aprendre com s'utilitzen altres recursos, programes...

Dels treballs que estic més orgullosa per aquest efecte amor-odi, com abans us comentava, va ser la presentació de territori, amb la qual vam estar moltes hores la Miriam i jo muntant, escrivint, tallant cançons amb l'audacity i incrustant-les al powerpoint i fent vídeos amb el movie maker i afegint-los també al ptt realment fent esforços sobrehumans per defensar allò que ens feia tanta il·lusió. I el resultat, creiem (amb poca modèstia) que va ser tan espectacular, que va valdre la pena de veritat. Ha estat un plaer treballar amb la meva companya, d'ella he aprés moltíssimes coses del món digital que no sabia ni que es podien fer. Li estic molt agraïda. Crec que en aquest treball hem aprés molt l'una de l'altra i això fa que per a mi sigui tan especial.

L'altre treball és més recent però és el que deia jo de ser autodidacta, és el de Jclic, que no vaig poder assistir a la classe per raons laborals i he agut de batallar jo per sortir-me'n i crec que el resultat no ha està gens malament. He anat buscant informacions a milions de pàgines web i fòrums perquè em trobava molt perduda. L'únic que no he sabut com fer és embedir l'activitat al bloc, però ja ho investigaré.

I això és tot, només destacar que Tic, és l'assignatura en la que m'he notat més canvi. Jo ja havia fet el mòdul d'educació infantil i moltes de les coses que he fet a les altres matèries ja les havia treballat allà, durant aquest trimestre he pogut aprofundir en els temes, però en canvi, mai havia treballat amb l'ordinador res que no fos les quatre coses bàsiques i ara mira! Sé fer moltíssimes coses i això em fa sentir molt contenta i realitzada. Ha estat un gran semestre!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario